Fernández Alonso

Área de Enxeñaría Agroforestal

josemfernandez@uvigo.es

Breve CV

José María Fernández Alonso (Gondomar, Pontevedra 1982) é Enxeñeiro de Montes pola Universidade de Santiago de Compostela (2007) e Doutor con mención internacional pola Universidade de Vigo (2015) dentro do programa de Tecnoloxía Ambiental. Traballou en proxectos de consultoría e auditoría forestal (2007 – 2010). Autor de distintos artigos científicos, comunicacións a congresos e partícipe en varios proxectos de investigación, fixo estadías de doutoramento en Avignon (Francia), Seattle e Fort Collis (EE.UU.).

Titorías

1º cuadrimestre

Titorías presenciais concertadas
O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario concertado. Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría en liña.

2º cuadrimestre

Titorías presenciais concertadas