Paz Bermudez

Área de Produción Vexetal

graciela@uvigo.es

Breve CV

Licenciada e Doutora en Ciencias Biolóxicas (USC, decembro 1998). Realicei diferentes estadías de investigación nas University of Wales (Reino Unido), Universidad de Murcia, Universidade de Porto (Portugal); neste último centro estiven 3 anos como investigadora posdoutoral. Dende o ano 2001 formo parte da Universidade de Vigo, realizando labores de investigación e docencia na área de Producción Vexetal, primeiro como Investigadora Parga Pondal e dende o 2009 como Profesora Contratada Doutora. Teño participado en máis de 50 artigos, 15 proxectos de investigación (dous deles como IP), 2 proxectos de Innovación docente, dirixido 1 tese doutoral, 3 teses de licenciatura.

Titorías

1º cuadrimestre

Titorías presenciais
O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario fixo coa seguinte programación:
– Mércores: de 15:30 a 16:30, Despacho 33, Escola de Enxeñaría Forestal

Titorías presenciais concertadas
O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario concertado. Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría en liña.